تک 20 دانلود خانه
با سلام خدمت شما بيننده ي عزيز ورود شما را به اين وبسايت خوش امد مي گوييم تک 20 بزرک ترين و بروز ترين وب سايتي در بين سايت ها ووبلاگ است که هر دو روز 1 بار اپديت ميشود از شما بيننده ي عزيز دعوت مي شود با دادن نظر ما را در ساخت اين بهتر اين وبلاگ ياري نما ييد راستي در اين وبلاگ عضو شويد تا بتوانيد از تمامي امکا نات اين وبلاگ استفاده نماييد با تشکر فرهان موسوي.
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرين مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

javahermarket

 

شرکت سونیم موفق به تولید تلفن همراهی شده است که رکورد سرسخت ترین تلفن همراه موجود در جهان هستی را در کتاب رکوردهای گینس به نام خود ثبت کرده است...

بقیه در ادامه ی مطلب....

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

مجموعه ٣ تم عاشقانه برای گوشی های نوکیا سری ۶٠ ویرایش سوم برای شما عزیزان بازدیدکننده سایت دانلودها ، آماده دریافت کرده ایم.این تم ها را می توانید بر روی گوشی هایی همچون N95,N73,… نصب نموده و لذت ببرید.

 

3 Themes Love s60 v3 مجموعه ٣ تم عاشقانه براي نوكيا سري ٦٠ ويرايش سوم

 

دانلود در ادامه ی مطالب...

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

مجموعه ضرب المثل های کمیاب شیرین فارسی سری سوم را به صورت کتاب الکترونیکی PDF در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده ایم . امید است با دریافت آن لذت کافی را برده باشید.

 

دانلود در ادامه ی مطلب ...Zarbomasal کتاب مجموعه ضرب المثل های فارسی سری 3

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

۵۵ پس زمینه HD برای دسکتاپ از مناظر زیباترین شهرهای جهان. این تصاویر بی نظیر بخش های گوناگون شهرهای مختلفی را از سرتاسر جهان به تصویر کشیده و علاوه بر زیباتر کردن دسکتاپ، شما را با این شهرها نیز آشنا می نماید.

Cityscapes HD Wallpapers شهرهای مختلف جهان

دانلود در ادامه ی مطلب...

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...
جمعه 18 شهريور 1390برچسب:45 Great Flowers HD Wallpapers, flower wallpapers, بك گراند گل براي كامپيوتر, دانلود بک گراند, دانلود تصاویر با کیفیت, دانلود تصاویر زمینه, دانلود تصاویر پس زمینه, دانلود والپپر با كيفيت, دانلود والپپر جديد, دانلود والپیپر, دانلود پس زمینه, عكس گل, مجموعه 45 والیپیر بسیار زیبا از گل های رنگارنگ, والپپر Graphic, والپپر گل ها, والپیپر با کیفیت بالا از ویندوز, گل هاي تازه,45 Great Flowers HD Wallpapers, flower wallpapers, بك گراند گل براي كامپيوتر, دانلود بک گراند, دانلود تصاویر با کیفیت, دانلود تصاویر زمینه, دانلود تصاویر پس زمینه, دانلود والپپر با كيفيت, دانلود والپپر جديد, دانلود والپیپر, دانلود پس زمینه, عكس گل, مجموعه 45 والیپیر بسیار زیبا از گل های رنگارنگ, والپپر Graphic, والپپر گل ها, والپیپر با کیفیت بالا از ویندوز, گل هاي تازه,45 Great Flowers HD Wallpapers, flower wallpapers, بك گراند گل براي كامپيوتر, دانلود بک گراند, دانلود تصاویر با کیفیت, دانلود تصاویر زمینه, دانلود تصاویر پس زمینه, دانلود والپپر با كيفيت, دانلود والپپر جديد, دانلود والپیپر, دانلود پس زمینه, عكس گل, مجموعه 45 والیپیر بسیار زیبا از گل های رنگارنگ, والپپر Graphic, والپپر گل ها, والپیپر با کیفیت بالا از ویندوز, گل هاي تازه,45 Great Flowers HD Wallpapers, flower wallpapers, بك گراند گل براي كامپيوتر, دانلود بک گراند, دانلود تصاویر با کیفیت, دانلود تصاویر زمینه, دانلود تصاویر پس زمینه, دانلود والپپر با كيفيت, دانلود والپپر جديد, دانلود والپیپر, دانلود پس زمینه, عكس گل, مجموعه 45 والیپیر بسیار زیبا از گل های رنگارنگ, والپپر Graphic, والپپر گل ها, والپیپر با کیفیت بالا از ویندوز, گل هاي تازه,, :: 11:46 :: نويسنده : فرهان

 

مجموعه ۴۵ والپپر جدید و زیبا از گل ها را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۴۵ والپپر زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

 

دانلود در ادامه ی مطلب..45 Great Flowers HD Wallpapers مجموعه ٤٥ والپپر جديد و زيبا از گل ها

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...


 

اینترنت موبایل یا GPRS می تواند جایگزین دسترسی به اینترنت خانگی در حد و اندازه "دایل آپ" باشد که امکان مرور وب را ممکن می سازد اما استفاده از این سرویس نیازمند تنظیمات و فعال سازی است که کاربران به دلیل عدم آشنایی کمتر از اینترنت موبایل استفاده می کنند.

به گزارش مهر، GPRS در واقع روشی نوین برای ارسال داده ها از طریق تلفن همراه است و استفاده از اینترنت را در هر زمان و مکان و به صورت 24 ساعته از طریق لپ تاپ با در اختیار داشتن دیتا کارت، رایانه دستی (PDA) یا مرورگر WAP روی گوشی موبایل مشترک فعال می کند و کاربر می تواند حتی در هنگام حرکت و رفت و آمد به شبکه جهانی اینترنت متصل شود.

هم اکنون سرویس GPRS موبایل توسط اپراتورهای همراه اول و ایرانسل به مشترکان عرضه می شود اما بررسی ها نشان می دهد که این سرویس به دلایل مختلف آنطور که باید از سوی مشترکان به کار گرفته نمی شود.

یکی از دلایل این عدم استفاده مربوط به آگاهی نداشتن از نحوه فعالسازی این سرویس است که اطلاع یافتن از آن می تواند امکان جستجو در وب را به صورت آنلاین و حتی در برخی مواقع سریعتر از اینترنت خانگی دایل آپ برای مشترکان فراهم می کند.
 

 

بقیه در ادامه ی مطلب .....

 

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 28 صفحه بعد

موضوعات
استخاره/فال امروز

    استخاره آنلاين با قرآن کريم
    ???
    فال امروز
    ???
نرم افزار هاي مفيد
پيوندها